fredag 10. februar 2012

Snurr meg her og snurr meg der

Skillingsbolle, eller kanelsnurrer som jeg sier, nytes best varme med melis på toppen.
Uansett hvor mye god fyll du har på, så synes jeg at den må ha litt melis på toppen.
Med ett unntak: når de er rykende ferske


Man kan jo ikke bake hver dag. Man har jo jobb og trening og avslapping å gjøre også.
Derfor viser jeg dere bilder av kanelsnurrene jeg bakte for noen dager siden nå igjen.

Men, i helgen skal det bli mer baking! Har planer om å prøve å lage banankake.
En kollega fra jobb baker banankake ofte, og den er faktisk veldig god! Man kan jo bli litt skeptisk av en kake som inneholder moste bananer.. kan det være godt da?.. Men jo, det kan faktisk være veldig godt!

How sweet ♥


Happy baking!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar