lørdag 18. februar 2012

Shopping

Nå for tiden er det mye reising med jobben, og ikke så mye tid til baking. Men noen shoppingskatter til kjøkkenet ble det jo da.
Disse søte blå ble kjøpt på Clas Ohlson for en rimelig penge. En veldig kjekk butikk!

Pastell blå og lyserosa er det jeg er mest svak for.. og siden mannen ikke er så veldig stor fan av alt det rosa, så er det greit å komme hjem med noe blått også

Denne sausenebba kjøpte jeg for en stund siden. Nille har noen kjekke tilbud, så denne fikk jeg for en slikk og ingenting. Og den er jo så søt! Nydelig

Hos Kitch´n fant jeg stoore wilton tipper! Gjett hvor mitt hjerte frydet seg! Det som er litt dumt er at jeg nylig har kjøpt Wilton 1M tip på nettet.. jaja, men jeg kjøpte to andre, 1B og 1E
Så nå skal det bli cupcakes med flotte swirls! ..håper jeg!

En enkel flaske til saft o.l og to søte små krukker ble også kjøpt hos Kitch´n
Må si at noen Kitch´n butikker er supre, oversiktlige og har mye ting for oss bakere, mens andre butikker er helt kaos, uoversiktlige, trange og man blir rett og slett ikke fristet til å gjøre impulskjøp..
Men Kitch´n hos AMFI Steinkjer er altså farlig bra! 


Satser på baking av cupcakes neste helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar