mandag 27. februar 2012

Nytt i heimen

Fikk da litt tid til speedshopping på turene jeg var på sist uke, og på bildet øverst er noe av det jeg plukket med meg fra geniale Kitch´n.
En stilig flaske til å ha saft o.l. i og noen små, søte krukker til diverse annet.
Har noen planer om å kanskje putte havsalt i den ene.. Men har ikke kommet så langt enda


Jeg fant, jeg fant. Hva fant du nå da?..
Jeg fant et søtt lite fondue sett når jeg virret rundt på AMFI Vågen i Sandnes.
Så når det blir innkjøpt jordbær, skal det dyppes i hvit sjokolade! ♥

Hvem kan gå forbi en så søt boks som ikke bare har en herlig rosafarge, men som også har teksten "Cookies and dreams" på seg? Det kunne hvert fall ikke jeg gjøre.
Men lot være å kjøpe den i søt blå da.. så litt flink var jeg jo..?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar