søndag 12. februar 2012

Banankake

Min første Banankake!
En kollega på jobb lager banankake som det ryker etter, og hun er så snill og tar med seg til jobb så vi får smake litt også. Og nå synes jeg det var på tide på prøve meg på en banankake selv.
For det er jo faktisk veldig godt!


Jeg lette etter oppskrifter på nettet, og siden man aldri vet om oppskriften er noe særlig, så tar jeg ikke med den nå. Den må finskrives litt, da den ikke var på dl, men antall kopper.. Jeg hater oppskrifter som ikke er nøye! Hvor mye er "en kopp" er det en liten kopp, medium, eller Ikea kopp? Hvem vet..
Irriterende!..


Men den kom ut ganske bra!

Den fikk sjokoladekrem over seg, men jeg tror den også kan bli god med et tykt lag med melis..


Første smak var spennende, og kaken var jo kjempegod!
Saftig, og høy. Sjokoladekremen var kjempegod med banankaken

M for meg
eller M for Meget godt?

Oppskrift og forklaring skal dere få neste gang den blir laget.
Og det blir sikkert ikke så veldig lenge til!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar