torsdag 29. mars 2012

Hverdagskos


På jobb er jeg så heldig å arbeide i samme avdeling som en gjeng blide damer. Og noe av det vi alle har til felles, er at vi er veldig svake når det kommer til det søte..

Derfor hadde jeg med meg denne marsipankaken til jobb en dag.
Og det var ikke mye jeg fikk med hjem igjen!

Denne gangen ble det bare tre enkle roser, hadde ikke tid til noe mer.
Hovedgrunnen var jo å få prøvd ut de nye formene mine - stjernene og Hello Kitty

Små blomsterutstikkere ble også prøvd ut, hadde fra før større, men nå har jeg i 3 forskjellige størrelser, og man kan trykke marsipanen ut. Så enkelt!


Jeg er ingen stor katte elsker, men Hello Kitty går gjennom nåløyet.
Den er jo faktisk litt søt da..


Sommerfugl laget av Royal Icing

Servert med varm kakao eller annen søt drikke, er marsipankake en av favoritten når det gjelder søte kaker!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar