lørdag 3. mars 2012

Cupcake Icing - Hvit sjokolade


Til mine nydelige vanilje- og kakaocupcakes lagde jeg en smørkrem med hvit sjokolade.
Mektig, men farlig godt!


Ca. Oppskrift på glasur:

150-200g Smør (romtemp.)
150g Hvit sjokolade (hakket, myk/romtemp.)
Melis til passe fast


For at alt skal smeltes sammen mens du visper, ta bollen over en annen bolle med varmt vann.

Jeg prøvde for første gang en stor tipp, 1B
Og det var jammen gøy!

Det var mye lettere å få pene cupcake icingswirls med en stor tip.
Og så raskt det går. At jeg ikke har kjøpt en før nå.. det var jammen på tide!


Siden min andre halvdel ikke liker glasur på muffisene, så ble det ikke laget så mye glasur denne gang. Så det ble ikke så mange cupcakes. Men de lagde ble hvertfall foreviget med min kjære Nikon 


Første forsøk på rose ♥ Pyntet med svak rosa sukkerperler fra Wilton
-et must å ha i kjøkkenskapet!


Det ble et par bilder som dere ser.. Men det er så vanskelig å velge bort, det er jo så mange jeg gjerne vil dele..


Håper dere liker mine cupcakes. Det blir nok ikke siste gang du får se de på denne bloggen!
Ha en nydelig helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar